2013. július 20., szombat

3. rész

Sasszem: Azért hívtalak ki mert a papírjaiddal támadt egy kis gond... Az irodámban várak! Visszamehetsz..
Én: Renden tanár nő. -.-"
Odasétáltam a padomhoz és leültem. Az óra rettenetesen unalmasan telt. A lyukas órán és a bioszon kívül volt még matekom, kémiám tesim. Ez a nap is nagyrészt átlagos volt. Otthon a BTR-maraton közepén voltam mikor valaki csengetett.
Leszaladtam és kinyitottam. Mary volt az.
Én: Szia! :)
Mary: Szia! :)
Én: Honnan tudod hol lakom?
Mary: Apukám ismeri anyukádat és ő mondta.
Én. Értem.. Hát..Gyere be!
Mary: Szép ház! ;)
Én: Köszi, de mért jöttél? :D
Mary: Segítség kéne.
Én: Hallgatlak! :)
Mary: Tudod van az a fiú..
Én: James?
Mary: Igen! Na..Vele lesz randim.. Segítesz készülődni? *-*
Én: Alap ^^
Mary: De ruhám az nem nagyon van.. Tudnál adni?
Én: Aha!
Odarohantam a szekrényemhez é előkotortam egy ilyen ruhát:

Mary: Ez gyönyörű! Köszönöm! *-*
Majd segítettem megcsinálni a sminket és a haját:

Én: Most már készen állsz! ;)
Mary: Az tuti! De sokkal jövök neked!
Én: Igen!
Ekkor megint kopogtak. Kinyitottam az ajtót és előttem állt.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése