2013. július 25., csütörtök

20. rész

Aközben Mary és James arra jutottak hogy mivel igazán szeretik egymást, senki sem állhat közéjük, és ezért együtt maradtak. Mi addig elmentünk megnézni a kis Susyt. :3
Mikor elmentünk megérkeztek Alexék is. Rögtön Jamessel és Maryvel találkoztak.
Hanna: Hol vannak Lucyék?
Mary: Nem tudjuk.. Mi beszélgettünk.
J: Aha.. beszélgettünk
Mary: JAMES!!
J: Igen bocsi! Csak bAszélgettünk (ötlet: Marcsi)
Mary: Abba hagyod? :D
J: NO.
C: Megvitatjuk később! Keressük már meg Lucyéket mert engem azért rángattak ki az ágyból és el a hűtőtől mert ide kellett jönni!
Alex: Menjünk!
Nem volt nehéz megtalálni hol voltunk, hiszen nem messze volt a babaosztály. James és Carlos meg odamenet benyitottak egy nőhöz aki épp szoptatott. Felsikított.
C,J: BOCSIII!
Aztán 3 szoba és ott voltak nálunk.
A,H: És mi legalább kopogunk!
*kop kop*
L: Igen?
Alexa: Alexék vagyunk!
Én: Pillanat!
Én is épp szoptattam, ezért gyorsan visszaöltöztem.
L: Jöhettek! :)
Bejöttek. A lányok rögtön letámadtak minket a babával együt hogy jaj de cuki, gratulálok meg ilyenek.Aranyosak voltak :D
Mi: Köszi!
J: Nagybácsi vagyooooooook!
Én: Igen... És remélem nem rád üt észben :D
j: Kedves vagy! -.-"
Ekkor még az orvos is megjelent. Azt mondta minden rendben van, mehetek haza, ha baj van akkor jöjjünk vissza. Mikor hazaértünk elaltattuk a babát, és én rögtön lehuppantam az ágyamra, elvettem a gitár tartóról a gitárt és elkezdtem játszani.

Egyszer csak benyitott..................

1 megjegyzés: