2013. július 25., csütörtök

21. rész

Bocsi hogy ma raktam ki.. ez a pénteki csak apukám eltiltott a géptől.. :/De itt van :)


És egyszer csak benyitott Mary.
Mary: Szia! Ügyes vagy!
Én: Tudom!
Mary: Testvéri kötelék.. -.-" :D Nem jössz le? Úgy gondoltuk tartunk egy kis bulit! És nincs semmi alkoholos a baba miatt! :)
Én: Köszi hogy figyeltek rá! :)
Mary: Rátok! Figyelünk ezzel! :)
Majd fölvettem egy lazább ruhát és lementem. Majd Logan
köszöntött.
L: Szia édes! :)
Én: Szia maci! :)
Majd nyomtam egy puszit az orrára.
L: Pár centit lejjebb! :D
Megcsókoltam.
Én: Örülsz? :D
L: Igen ^^
K: Jólvan megkattant szerelmesek kezdődjék a buli!
Én: Köszi.. -.-" Amúgy nekem még valamit el kell intéznem.
Felrohantam a baba szobába hogy megnézzem hogy van a kis Susy éhes-e stb.
A többiek lent buliztak. Egyszer csak Carlos felszívódik. Feljött utánam. Én már jöttem le.
C: Szia!
Én: Szia..
Egyszer csak megfogta a kezem és elrángatott a folyosó másik végébe.
Én: Mi van Carlos? o.O
C: Bocsi..
És egyszer csak......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése